Martin

Nu har jag precis haft ett långt samtal med min vän Martin (nummer två idag till och med). Underbara människa som känner mig utan och innan och som alltid vidgar mitt perspektiv och hittar lösningar när jag kör fast. Det är verkligen en människa som kompletterar mig och ställer upp i alla väder, avsett vad det gäller. Han frågade om jag ville med på 6-rätters och vintjosan nästa helg med hans tjej och deras vänner. Skulle gå på ca 1100 kronor, så jag behöver inte berätta var svaret blev va...?? - Aldrig livet!! Slänga så mycket pengar på mat och vin?! Nej, icke sa Nicke. 

Idag har varit en riktigt bra dag :) Känner mig fjäderlätt i själen och fri som en fågel. Nu väntar Medium snart med...♥ MYS!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback