Mest låst idag...

Men vissa dagar blir sådana antar jag. På gott och ont... Skrev ytterligare ett inlägg där, som jag inte länkat till, men det finns där till förfogande ;) Trött som fasen är jag nu, men kommer jag  i säng för det?? - Nopp!! I morgon är det jobb för min del så nu måste jag sätta igång. Var på Zumba förut och dansade. Det kändes inte lika bra som sist, men det hade sina orsaker... Trött, mätt och pinkenödig var jag så jag hade kanske inte dom bästa förutsättningarna för att det skulle ge maximalt :p Bättre lycka nästa gång...

Min helg löser sig i vilket fall TACK vare underbara människor som jag fått äran att ha i mitt liv ♥

Tyvärr finns det rövhål som inte går att lita på och gör ALLT för att inte jag skall vara ledig utan barn någon gång. Men det lyckades visst inte denna gången. Din sk. kontroll har du förlorat för längesen... :) Surt!!

Natti mates...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback