The bounty hunter

Igår så fick jag mig ett ryck och kastade på en rulle på kvällen. Jag hade städat hela eftermiddagen och kvällen och var rejält uppskruvad så jag bestämde mig för att varva ner framför TV:n. Det gick faktiskt himla bra!! Filmer var The Bounty hunter.


Pic

Handling: Action/Komedi från 2010 med Gerard Butler, Jennifer Aniston, Christine Baranski, Jason Sudeikis, Peter Greene, Cathy Moriarty, Siobhan Fallon, Liam Ferguson, Daisy Tahan, Dorian Missick, Joel Garland, Peter Conboy, Natalie Morales, Ruby Feliciano, Adam Rose, Frank Apollonio m fl... Milo är en prisjägare som får veta att sitt nästa mål är sin före detta fru Nicole. Parets återträff blir allt annat än en trevlig dejt och Nicoles chans att avslöja polisens inblandning i ett mord gör inte det hela lättare. Med kriminella gäng hack i häl tvingas de att samarbeta för att säkerställa bevis.

Lena recenserar: Jag hade höga förväntningar om denna filmen. Dels för skådespelarlistan, och dels för att trailern var himla kul. Det var en helt OK rulle, men jag hade förväntat mig mer faktiskt. Detta skall vara en komedi, och visst var den lite rolig, men inte alls lika kul som en grym komedi skall vara. Gerard Butler är ju inte helt fel att vila ögonen på i en timma eller två, men jag hade gärna dragit lite mer på smilbanden. OK, men ingen jag skulle se igen. Så denna rulle ger jag 5/10.

Så jag kan säga att jag somnade gott därefter!! Ett plus i alla fall ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: dxtwojbdwo

Koku cazofep eyuletizeh lanafe ge rer, cere uzu uy ana bopuzu ecusoyisez a!!!

2012-10-16 @ 11:55:51
URL: http://www.ibedoto.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback