Vad är det för fel??

Jag kommer inte in på min blogg, mer än på baksidan så här, fast jag kan inte se bloggen :( Får bara fram 504 gateway timeout och vet i 17 vad det kan betyda. Sabbar upp min blogg gör det i alla fall och det gillas inte... Fler som har problem??

UPPDATERING: Nu fungerar det igen!! JIPPI :) Fick svar från blogg.se nu...

Hej,

Det har varit tillfälliga störningar. Vi beklagar detta. Problemet ska vara åtgärdat nu och allt ska fungera som vanligt igen.

Mvh Nina, blogg.se


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Fast på flera av dina inlägg kan man inte kommentera just nu i alla fall. Vet inte varför men men

2010-09-02 @ 20:51:53
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback