BART

På kvällen den 3 april så föddes Rasmus lillebror. Jag hade drömt på natten att bebisen skulle komma, så på morgonen bad jag R att sätta på telefonen och kolla om han inte hade fått något SMS från sin Pappa. Och visst fasen hade han det. Mina drömmar är läskigt sanna vanligtvis, och så var det även denna gång. När han såg att det var en lillebror så hoppade han högt och skrek YES! Jag sa att han skulle ringa upp sin Pappa, men då blev han helt plötsligt lite blyg och visste inte vad han skulle säga sa han. Jag sa då att han kunde fråga vad killen skulle heta, och det gjorde han. Det var ännu inte bestämt, men R sa att han ville att han skulle heta BART. Vi har ännu inte hört vad den lille skall heta, men så länge Rasmus får bestämma så är namnvalet redan klart. Han har en lillebror som heter Bart! Sötgöte ♥ Tänk att vi kunde skapa någon så perfekt som honom. Helt fantastiskt... ♥ Livet är verkligen en gåva. Och nu har det fötts ännu ett liv. Oavsett om det blir en Bart eller inte, så önskar vi honom lycka, gladje och hälsa. Massa GRATTIS från Oss!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: gnistan

underBart!

Ett nytt Liv är underbarn, som dyker upp lite när som, de är helt underbara varelser, som förtjänar allt det goda som livet har att erbjuda...



Kärlek <3



Stor cyberkram

2011-04-06 @ 12:30:32
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Tna

Haha.. Ja en Bart blir det tyvärr inte men dock en liten Noel=)

2011-04-19 @ 17:12:37

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback