Familjens tillfälliga Hem

8 dagar är det kvar nu fram tills dess att vi får vårat älskade hus ♥ Just nu bor vi hos svärisarna. Första dagen mådde jag inge bra alls. Det tär på en att leva i lådor och inte ha några av sina grejer tillgängliga. Första dagen kunde jag inte ens kunde hitta mina trosor. Då ville jag bara grina! Men nu har det gått några dagar, vi har fått några garderober att ha kläder i och har strukturerat upp vardagen lite. Så nu ser jag vår situation på ett helt annat sätt. Nu ser jag det för vad det är. Ett vackert hem fyllt av kärlek och glädje. Vi har det finfint, även om jag längtar tills jag får vårat eget. Nu känns allt bra igen. Och att jag har berikats med världens underbaraste svärisar underlättar ju en del med ♥ 


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anonym

Inte kul att leva i lådornas värld, men underbart att se fram emot flytten till ert underbara hus & det handlar ju bara om några dagar, så det fixar ni..



Kraaaaaaam

2011-04-07 @ 18:15:24
Postat av: LindaNoremalm

snyggt hus puss

2011-04-07 @ 19:35:01
Postat av: Gnistan

Glömde ju allt - lite tankspridd ibland det var jag som skrev om kartongerna :-)

2011-04-09 @ 16:20:10
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Modern

Att flytta är jobbigt och nu för er del blir det ju nästan dubbelflytt.

2011-04-09 @ 20:33:19
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback