GLAD PÅSK och sånt...

Alla mina fina läsare! Andreas och jag blev visst av med barnen så vi roar Oss med att skruva ihop en massa möbler till våran stora härliga altan. Massa påskmat åts det hos Mormor/Gammelmormor och sen åkte kärleken och jag till TORP och köpte grill. Ångestladdat för denna lilla själ som bara köpt klotgrill tidigare för 199 :-. Men men... Jäklar, vad här skall grillas :) Snygg, var den med så det blev lite pluss i kanten även från min sida ;)


Foto lånat från Elgiganten.

Nordic Season gasolgrill Savannah 2, plus tillbehör till den och lite annat trix. En gasolgrill är det, med tre grillytor (stora) piezotändare, termometer och värmehylla. Betydligt snyggare än på bilden. Från Elgiganten då med såklart. Där köps ALL elektronik fortfarande! Ett tag till i allafall ;) Blev lite besviken att det inte var "min vanliga kille" som var där, för då skulle det åtminstone blivit liiiite billigare skulle jag tro.

Men men... Nu kan vi till och med koka potatis på grillen, så nu skall minsann maten tillagas UTE. Får hoppas på tipptopppväder med bara... :) Nu vill min blivande make att jag kommer och håller honom sällskap! Så... Kyss everyone ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Då hoppas jag på grillning hos er i sommar..jag kan ta med kött!!!

2011-04-23 @ 22:33:41
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, nej Lena, det var inte din kille..men det var min <3 Hihi!

2011-04-27 @ 14:01:14

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback