Industriell New York känsla

Det finns inte så mycket mer att säga, förutom att jag fullkomligen älskar det. Jag känner att jag mer och mer går ifrån min lantliga stil, även om massor finns kvar och skall vara kvar. Går ifrån är egentligen fel ord, men jag blandar gärna in mer ruffig inredning och tar in mer stilrena och industrella inslag för att göra den ännu mer personlig. När jag fann detta reportage i Sköna Hem, blev jag hopplöst förälskad på stört. Denna stil vill jag ha hemma. Fast bara i stora drag då... Jag gillar exempelvis inte alla böckerna. som i mina ögon ligger och skräpar, utan att bilda någon helhet. Det tycker jag bara ser rörigt och pråligt ut, så dom skulle få pysa direkt. Fläkten skulle bytas ut mot en som går mer åt i vintage-hållet, gärna i slitet turkost eller mintgrönt... Och lite annat pill ;) Som all röra på bordet... Det gör mig bara förvirrad. Men annars så... Löv it! Jag får ju inte välja helt själv hemma nu, men i bloggen så. Och inredningsdrömmar och sprudlande idéer till 1000 är det inte ont om :)







Foto: Sköna Hem

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Det är väl charmigt att blanda, du kommer se att ert hem blir mer levande, dessutom är det coolt att blanda!



Kramen

2011-04-09 @ 07:00:55
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback