När jag trodde

Att dagen inte kunde bli värre, så jäklar i mig drog det igång ordentligt. Först glömmer jag ta med mig ICA-kortet (vi har inte hunnit få vårt andra kort än), och sen ringer en förtvivlad R och säger att han och hans storasyster Tilda (som skall sova här inatt) inte har kommit av tåget och det åkte förbi Vara. Tillsist kom det fram att de suttit med datorn och inte fått med sig alla saker, så dom fick hoppa på när dom hade hoppat av och då hann dom inte hoppa av igen innan dörrarna stängdes. Jag fattade inget eftersom deras Pappa hade sagt att han skulle ringa och säga vilket tåg de bokade och NÄR jag skulle hämta dom. Det hände dock inte så jag visste inte ens att dom var på väg, men alla glömmer ju någongång. Fick i alla fall sätta mig i bilen och köra till Vedum och hämta dom där. Ett litet ställe, mitt ute i ingenstans som jag aldrig varit i förut. Men fram kom jag, och ingen var gladare än barnen.

När vi sen kommer innanför dörren så pustar jag ut... NU har jag haft mitt idag! Trodde du va? sa måsen och sket mig i huvudet. Nej, inte egentligen, men jag skulle göra "Ninni" till en övertrött liten tjeja och häller då ut paketet med vällingpulver över hela kökgolvet. Andas Lena, andas... Jag försöker ju för faan! skriker jag nästan åt mig själv medan frustrationen håller på att driva mig till vansinne. Men sen tänker jag... Jäkel, vilken BRA dag det kommer bli i morgon när jag haft all skit idag. Och jäklar vad gott det luktar i huset när jag tvingades jaga runt med moppen... Mmm. Så där... NU har jag klagat slut för idag :) Natti!


Pic lånad från google.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Gillar uttrycket "vilken bra dag jag får imorgon....." ha ha

2011-04-19 @ 22:15:31
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Tanya

Jag hade också en pissdag igår. Skyller allt på att det var fullmåne och att Seb jobbade 13 timmar.

Mina ungar var i Borås o vände en gång med tåget. Paniken! Men det löste sig det också!

Idag önskar jag oss en mycket bättre dag!

Kram på dej!

2011-04-20 @ 09:38:06
Postat av: janina

Hoppas att din dag idag blir bättre än så då. :)



Kramar

2011-04-20 @ 10:09:16
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback