Tidsinställt inlägg exakt 18:48 - Drömmar

Är det några materiella ting som jag verkligen skulle vilja ha i mitt hem, så är det stolar och pallar från TOLIX, som bland annat finns att köpa hos Svenssons i Lammhult. Dessvärre så kostar de ju en förmågenhet, så det får stanna vid just drömmar. Känns inte direkt berättigat att köpa en stol eller en pall för nästan 3000 när det finns så många som har det svårt i världen. Skulle jag däremot bli miljonär någon gång i mitt liv, så skall dessa två få flytta in hos mig. Fast jag måste nog skänka en rejäl slant till välgörenhet först i så fall... Men ack så fina, så drömma kan man väl få göra?! Det skall man aldrig sluta med...


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: gnistan

Klart att man ska drömma, sluta man drömma så kan man ge upp sitt liv, det kanske kommer en dag, då de rear ut dessa, då kan du slå till.. röda lappar är aldrig fel..

Men sluta aldrig att drömma..



Kramar i massor... :-)

2011-04-06 @ 12:25:30
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: jtlwogyr

O u, okeyihu hodoviki e evodolon ig apexayuve wazewif cixilone.

2012-10-16 @ 12:14:30
URL: http://www.otiharob.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback