Önskan

Vi är ju vara fyra individer i vårat hem och även fyra viljor. Jag älskar ju att inreda, men när vi nu skall inreda vårt nya hem så skulle jag verkligen vilja att alla får säga sitt, även inredningsmässigt. Jag vill exempelvis att Andreas och min stil blandas så vi bägge blir nöjda. Men även att barnen får säga sitt. Till Raz så hittade jag denna underbara fondvägg, som jag tycker är grymt cool. Inte helt rätt och slätt min stil, men det är ju heller inte mitt rum. Och jag tycker det är grym! Tror att den skulle göra sig riktigt bra i hans rum. Får höra vad han tycker om saken med bara :)  


Foto: Mr Perswall

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: En annan Lena

Skitläcker!

2011-04-08 @ 18:59:30
URL: http://www.mammalenas.wordpress.com
Postat av: Gnistan

Klart att grabben ska få välja, den är asläcker, killar gillar ju ofta inte precis som vi tjejer... :-)



Sätt er personliga prägel på ert hem, det blir bra i slutändan..Lovar

2011-04-09 @ 07:04:28
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback