Helt hysteriskt väder ute

Men jag måste pysa nu ändå... Idag har vi möte med banken som skall fixa det sista. Känner egentligen inte att köra alls i det här vädret, men jag vill ju inte missa det. Barnen skall till sina pappor idag och jag skall på date. Har gått ner i helgtid nu så jag jobbar aldrig fredagar, och det är skönt. I morgon skall jag på en utbildning med Attention med och det skall bli jättekul så jag börjar inte jobba på riktigt förrän i morgon kväll. Inga nehetsuppdatereringar blir det alltså, men jag skall TIDSINSTÄLLA inlägg, så att Ni ändå får läsa ;) Bloggen måste ju få leva även den :)

Puss på Er raringar! Igår hade jag förresten ett hysteriskt högt unika läsarantal i bloggen, som slog all tidigare statistik med råge. KUL ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback