Lösen till vanliga bloggen ?

Det har kommit till min kännedom att det har varit lösen även till min vanliga blogg. Att lösenordet till den låsta dyker upp även här i min öppna, och så skall det absolut inte vara. Det var bara att trycka bort det, men ändå. Så skall det ju inte vara för det. Nu har jag tagit bort länken till den låsta så nu skall lösenförfrågan vara borta för hoppningsvis. 

Det är JÄTTEBRA när Ni låter mig veta när någonting är galet, för då är det lättare att fixa till för mig. TACK!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Tanya

Det kommer fortfarande upp en lösenruta. Så du behöver nog greja lite till. :)

Kram

2011-02-02 @ 12:01:07
Postat av: theres

Nu är lösenordet borta ifall när jag kikar in.

2011-02-02 @ 23:59:29
Postat av: Anonym

Jag ser den inte iaf... Är det vanligt om man länkar mellan två sidor att det kommer upp lösenords rutor?



Ska ju själv som du L säkert vet länka en annan sida på engelska, så har du tips på hur man gör, hör gärna av dig på min e-post..



Kram <3

2011-02-04 @ 16:28:22
URL: http://vsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback