Shopping á la Andreas, Milla o. Lena ♥

Idag har vi varit på en härlig uppfriskande shoppingtur i sann Lena-anda ♥ Det var egentligen tänkt att vi bara skulle köpa presenter till Pappa och Robbie, men det blev en hel del till ;) Och idag var det inte bara jag som var den skyldiga... Till Robbie var det Andreas som valde, och jag tror att han kommer bli supernöjd :) Min lillebror fyller ju hela 25 år i morgon, så då blir det kalas. Till Pappsen, som fyller på måndag så blev det nog bra även där tror jag. Sen skulle det ju vara stopp. Men då hittade jag massor till min kärlek och det slutade med att han kom därifrån med kläder för 4000 kronor, som vi bara behövde betala 1500 kronor för :) Sånt gillar vi, mucho mucho mycket! Därefter åkte vi för att handla käk och lite annat. Andreas hittade fyra helt fantastiska betongkrukor med stora rosmönster på som vi köpte till vårat fina blivande gemensamma hem ♥ Han kan allt han med ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anonym

Va!!Ska ni flytta ihop?Var?Hos dej el han?

2011-02-05 @ 19:42:03

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback