Tidsinställt inlägg exakt 20:10

Smakprov från vårt hus i tapetväg! I vårt vardagsrum och matsal så kommer vi att ha en randig tapet ur kollektionen View från Boråstapeter. Vi fastnade för den bägge två och eftersom vi båda blev så förälskade i den, så kör vi på den. Dyrt som fasen tycker jag att det är med tapeter, men om man jämför så kommer vi trots allt relativt "billigt undan". Vi kommer bara att tapetsera om två rum. Matsalen och vardagsrummet kommer att ha den randiga alltså, och sen finns det en lilten vägg där Tv:n kommer att stå som kommer att ha den mönstrade tapeten från samma kollektion. Galet läckert kommer det att bli tror jag :)



I sovrummet så bestämde vi först att vi skulle ha kvar den tapet som är där idag, men ju mer jag tänker på den, desto mer vill jag byta. Tog upp detta med min bättre hälft som sa att vi kunde byta där med, då vi faktisk redan spanat in en tapet vi vill ha där. Vi hittade en tapet för ett tag sedan som vi fastnade för, och Andreas sa direkt att, vi tar den lövtapeten vi hittade från Duro. Så det får det nog bli så. För den är sååå fin ♥


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: LindaNoremalm

Första gången jag hör dig använda min bättre hälft, detta bådar gott, hi hi hi hi

2011-02-17 @ 08:47:29
Postat av: L

Kan bero på att jag aldrig haft någon sådan innan ;)

2011-02-17 @ 09:18:20
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback