Tårar av lycka

Det är precis vad jag har just nu... Vill Ni veta varför? - Jo, för jag känner mig så galet tacksam. Tacksam över att jag har så många fina människor runt mig som älskar mig, finns för mig, och är med mig i livet och delar lycka, sorg, kärlek och mycket mer. Även om jag någon gång är själv, så känner jag mig aldrig ensam längre, för jag vet att Ni finns ♥ Idag så såg jag ett inlägg i min bästaste, allra finaste vackraste väns blogg. Till mig hade hon skrivit dessa fantastiska rader som skakade om hela mig, och rörde mig till tårar...

"Jag har en vänn som jag skulle vilja skriva om.
Ni kanske inte känner henne, hon är underbar.
I många år har hon kämpat. Med fel män, men ändå rätt. Hon har kämpat med faran, ovissheten och känslorna.
Hon mår inte alltid bra, men i sig själv är hon stark. Hon har klarat allt det svåra. Har alltid funnits där för henne, men jag vet att jag inte gav henne tillräckligt, eftersom jag själv under en viss tidpunkten var svag. Jag älskar henne och får leva med att jag inte gav allt under den perioden. Tillsammans har vi gjort massa hyss, set sånt vi inte borde, gjort sånt vi inte borde. I många år har hon varit min vänn och hon ska föralltid vara det. 
Det är svårt ibland, livet är svårt ofta, för vissa varje dag. 
Min vänn iaf har klarat det svåra i livet och nu har hon gått till total lycka och det jag försöker säga är att jag är så glad för henne och hennes framgång att det känns som att jag själv är där. Hi hi hi hi.
Att hon verkligen är värd lyckan!!
Jag är lyckligast i världen jag med (egentligen) men har ändå en bit kvar. Har mycket just nu med familj, jobb och skolan. Men om några år ska jag ha stabiliserats och funnit harmonin.
Ännu har jag mycket stress i mig. Hinner inte allt, är inte motiverad till allt eftersom jag inte mår tillräckligt bra. Det beror på olika faktorer som tar lång tid att reperera. 
Men min vänn har mött alla hinder redan och klarat dom, hon har fortfarande ärren kvar, men dom syns knappt. Nu har hon funnit lyckan på riktigt och kan njuta i fulla drag..
KÄRLEK
"

DU är den finaste vän jag någonsin kunnat drömma om att få, och jag är så oerhört tacksam över att jag får ha dig i mitt liv! JAG ÄLSKAR DIG och önskar att jag kunde ge dig allt du önskar och behöver. Det vill jag mer än något. Även om du inte tror det själv, så har du ALLTID funnits för mig. För jag har känt det inom mig, och det är det enda som betyder något. Jag förstår att du inte klarade av att se mig sjuk. Att det var en pina för dig! Men jag minns, trots att jag inte har jättemånga minnen från den perioden av livet, att du hälsade på mig med dina färgglada hippikläder, som lös upp hela min mörka värld. Jag minns dina fina kort, och dina värmande telefonsamtal. Även om du kanske inte orkade se mig så ofta, så var du med mig. Tvivla aldrig på det ♥ Jag är så lyckligt lottat över att få ha någon som dig i mitt liv. Om du visste hur mycket du betyder för mig, underbara människa ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: LindaNoremalm

Nu gråter jag en skvätt.. Hi hi. Tack underbara vännen

2011-02-08 @ 09:55:40
URL: http://lnoremalm.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback