Tidsinställt inlägg exakt 09:18

På måndag så skall Andreas och jag åka och beställa vårt älskade bord för hoppningsvis. Stolarna skall vi klä om så att det matchar mer med bordet och jag tror att denna kombon kommer bli fantastisk, eller vad säger Ni?!



Pics by Mio and Blocket, collage by lenalarssons.

Stolarna och bordet skiljer sig åt i stil, men vi skall göra en fantastisk kombination som vi båda verkligen tror på. Hoppas verkligen att den ser lika bra ut live med bara. Men det tror jag allt att det gör :)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anonym

Det bordet!! ♥♥♥

2011-02-13 @ 10:46:52
URL: http://annaellanora.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Det kommer bli så nice!!!

Avis, men det behöver ni!!!



Pallen kan du nog vänta på vem vet den kanske tittar in i framtiden hos er!



Kramisar

2011-02-13 @ 13:00:02
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback