Jag är stissig

I min trötta kropp. Mer om det i låsta...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sandra

Jag vill också ha lösen till bloggen!:)

Köss!

2011-01-31 @ 11:43:06
Postat av: theres

mmmm men den har ju inte jag tillgång till..... ja ja får vara nyfiken ett tag till. kanske kommer upp här i framtiden.

2011-01-31 @ 11:43:42
Postat av: J

Asså jag fattaar inte, VAAARJE gång jag går in på din blogg från min dator slutar scrollern på touchpaden att fungera. kommer upp ett felmeddelande och sen funkar den inte bara. inte vilken sida jag än går in på efter det, haha. så jävla sjukt. aldrig vart med om det från nån annan dator...min dator verkar inte gilla din blogg :(

2011-01-31 @ 19:26:51
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback