Känns som om

Jag har ett blödande sår i halsen, om jag inte till och med har det? Jag får blodsmak i halsen när jag hostar, och det är väldigt oskönt. Rösten är obefintlig och febern hög :( Jag tycker grymt synd om mig själv i fall det nu är någon som inte kan läsa mellan raderna i mitt klagoinlägg. Minns inte när jag hade influensa sist, och kan bara konstatera att det är hemskare än hemskt.

Som tur är så har jag världens bästa Papi ♥ som kom bort med Pizza till mig i eftermiddags så vi kunde få i Oss lite käk... TACK finaste ♥ Jag pallar inte att stå på benen! Tur att man kan ha "lappen" i knät när man är fullpumpad på Alvedon i alla fall... Men nu börjar det ta på dom. Har bara brus kvar, så i morgon måste jag skicka ett bud till Apoteket.

Natti raringar... Nu måste denna sjukling sova lite till!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Jag jobbade igår och fattar inte varför!!! För det första smittade jag säkert en del! kände mej helt utanför kroppen. Feber, ont i halsen och nästan ingen röst. Hur gjävla dum får man bli. Ingen tackar en i slutänden ändå...

2011-01-25 @ 08:58:20
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

Jag sa igår att jag kanske kunde jobba idag, men har nog aldrig varit så här sjuk. Skyhög feber och hostar blod. Nu blir det doktorn! Jag blir förvånad om jag ens kan jobba helgen :/

2011-01-25 @ 12:41:14
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback