Före-bilder källaren

Känner mig lite piggare idag faktiskt, förutom att jag är rejält slemmig. Men det betyder att skiten är på väg bort och det gillas! Målar´n är här och fixar med våran källare! Det fick bli så att vi fick leja bort det... Vi får inte ihop det med tid, och vi måste kunna få leva lite i huset med. Inte bara jobba! Och det är ett hästejobb där nere. Det är massa lager av tapet och färg som är omöjligt att få bort, så nu får såna som kan ta över.

Här kommer lite pix hur skiten ser ut nu, men förhoppningsvis inte länge till...



















Så där... Detta var före-bilderna på kaoset! Hoppas att jag snart kan visa upp läckra efter-bilder med :) Jag toklängtar efter det i alla fall.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anonym

Man behöver inte alltid göra allt själv, det suger musten ur en, tycker det är kanon att ni lejde bort jobbet i källaren.



Ni har ändå slitit med allt annat, det är för mycket arbete med ett hus, man vill så mycket & man vill klara det själv, men den envisheten är inte av god art (känner igen det där själv..L.



Ni måste få BO det är det viktigaste..

Må bra å njuta!



Kraaaam

2011-06-12 @ 22:03:06
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback