Premiär



JAG HAR BADAT I VÅRAN POOL ♥ Ser det inte gott ut, så säg?!

Idag har här klorerats, ph-tjosats, algdödats, dammsugits och skurats i våran pool. Pumpen och reningsverket jobbar för det vildaste nu, och än så länge är det lite grumligt, men det tar sig, och det är verkligen på rätt väg. Så det blev ett dopp. Ett ofrivilligt sådant först dock efter som min "bättre" (;)) hälft tyckte att det skulle vara en kul idé att kasta i mig där :S Men men... Därefter slängde jag mig allt i frivilligt med. Sååå jäkla skönt! Nu suger det helt plötsligt inte lika mycket i "utomlandstarmen" ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Tina

Vad härligt det såg ut!

Tilda & Leia "ska" också bada där i sommar sa dem häromdagen när Rasmus var här.. Han hade bjudit in dem tydligen.;)

2011-06-05 @ 10:30:01
URL: http://familjenochjag.blogspot.com
Postat av: Gnistan

Underbart är skönt! :-)

Fusk solkat?

2011-06-06 @ 07:12:37
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback