News in the closet

Var ju på Överby igår för att hjälpa en kollega och shoppa lite kläder. Hon fick inte riktigt ihop det det senaste och tyckte att jag hade så snygg stil och klädde mig så fint. Och en sån komplemang kan man ju inte bli annat än glad för och därmed även ställa upp och hjälpa till. Och shoppa som är så kul med :) Saken var ju bara den att jag kom hem med lite till mig själv med. Men det gör inget, för jag tyckte jag gjorde änna riktiga kap... As usual ;)



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katta

Ja jag drömmer ju fortfarande om att få med dig som min personal shopper på Gekås! ;)

Kram på dig!

2011-03-12 @ 09:33:56
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: LindaNoremalm

snygging

2011-03-12 @ 10:03:58
Postat av: Gnistan

Ascoolt! :-)



Kram till dig!

2011-03-12 @ 19:33:23
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Ida

Åh vad fina grejer! Vad avis jag blir :-).

Jag vill med shoppa fina grejer!!!



testade alla mina sommarklänningar idag med förhoppningar om att dom kommer passa även när jag är höggravid i sommar. Men icke. Satt sjukt tight redan nu och med tanke på att mina små a-kupor helt plötsligt blivit C (nästan D) så är allt för smått och allt som är urringat ser vulgo ut... BU!



Jag får dreggla över alla fina saker du köper istället ;-)

2011-03-13 @ 19:34:36
URL: http://www.hejadavid.wordpress.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback