Tidsinställt inlägg exakt 09:30 - Millas nya säng!

I helgen så fick Millis en ny säng :) Vi funderade lite på vilken som var bäst att göra och bestämde Oss för att köpa en växasäng till henne, hyva Raz säng och låta han ta Millas. Hon hade en bra säng innan, men tjock madrass och dubbla bäddmadrasser. Men eftersom hon skall ha det minsta rummet, så kände vi att det blir bäst att köpa en mindre till henne. Det blev sängen MINNEN, från IKEA. Tror den kommer bli perfekt i hennes nya rum ♥



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

En fin tjejsäng :-) Tror att hon kommer bli jätteglad, det hade nog vilken söt tjej som helst blivit :-)!



Dessutom är det ett smart sängval, eftersom det är en växa säng, vilket var vanligt när min mamma var liten, jag fick den där sängen som var i trä, till mina dockor :-)



Kramar till dig!

2011-03-07 @ 09:35:21
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Tina

Den var fin!

Leia har ju växasäng och den älskar jag.=)

2011-03-08 @ 21:08:09

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback