Hagedornhagen

Jag har haft väldigt blandade uppfattningar om Hagedornhagens konst, men jag tror faktiskt att jag får erkänna att jag lite har fallit för trycket och börjar gilla dom mer och mer. Finns att köpa bland annat hos Perlan Living.

Pic by Perlan Living

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Det jag ville ha sagt i ditt förra inlägg om mannen på 92 bast (kommer inte in där, så lägger det här), låter precis som min morfar, fast han satt inte i rullstol, men han såg allt utifrån samma sätt.. :-)



Jag är glad för det du skriver, lägger ut..

Saker som sker - kan man lätt som person tycka sig vara jobbigt, men om man ser livet från den ljusa sidan - blir allt mycket lättare!!! :-)



& bättre!



Kram

2011-03-05 @ 18:17:08
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback