Våren är här !!

Nu är våren äntligen här och jag har trotsat väderguden med tunna kläder. Idag har jag god lust att bara vara ute, men lägenheten ser ut som f**n så jag skall faktiskt städa, medan A är på match tänkte jag. Igår blev det lite kalas och jag har ont i pallet, men idag är det självförhållat så jag skall inte gnälla om det. Nu är vi så gott som färdigflyttade, och jag upptäckte igår att vi inte gjort någon speciell sova-sista-natten-i-lägenheten och det gjorde mig lite ledsen. Allt är så definitivt nu, och det är lite jobbigt. Men det går nog över snart. Jag känner verkligen att jag är färdig, och mitt hem är med min familj i Vara. Men det där med att leva i en kappsäck tär... Jag längtar så jäkla mycket efter vårat hus nu, så vi kan få vårat HEM och börja leva på riktigt. Behöver få tillbaka strukturen i vardagen igen. Det är rätt skönt att ha det!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback