God morgon i regnrusket!

17 maj står det i almanackan, och Norges nationaldag är här. Inget jag bryr mig om egentligen, men fick mig ett gott skratt i morse när jag körde Milla till dagis. Rix morgonzoo ringde till Norge för att hälsa grattis på deras dag, men dom blev vansinniga och kastade på luren, när dom sa att dom ringde ifrån en radiostation i Sverige. Inte bara en slängde på luren, utan flera. Taskigt morgonhumör kanske? Det roliga var att dom inte ringde hem till folk, utan till några oberoende bensinstationer. Jag fick mig ett gott skratt! Förstod aldrig varför dom blev så arga bara... Kanske något som vi sveskar helt enkelt inte förstår?!



I Sverige har vi i alla fall världens tristaste väder just nu, i alla fall här hos Oss! Tråkigt som attsingen... Men igår var det fint, och då spelade Raz match. Andreas, Milla, jag och ett annat barns föräldrar var ansvariga för kiosken igår medan killarna spelade. 6-7 blev det. Killarna var jätteduktiga, men dom orkade inte riktigt hela vägen. Så nu blir det styrka- och konditionsträning på schemat :)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: LindaNoremalm

ÄLSKAR DIG PUSS

2011-05-17 @ 11:03:30
Postat av: Gnistan

Nu rättade du till mitt leende, som hängde nere vid tårna.. :-)



Norge är ju inte med i eu, kanske därför de reagerade så mot Sverige.. Men jag fick mig ett gott skratt iaf...



Skickar värmande kramar från en annan regnig plats

2011-05-17 @ 16:06:06
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback