Idag har jag köpt...

Inte mycket för sånt i vanliga fall, men dessa är faktiskt för jäkla goda, och eftersom vi numera har en "drickadel" i kylen som vi kan ställa in extra kyla på, och även ett barskåp, så är det lite kul att ha lite olika sorter hemma som man kan bjuda på, och jag antar att i alla fall lillebror kan vara lite törstig, även om detta då kanske inte blir hans val ;) Idag kommer en av mina älskade bröder hit, tillsammans med vackra flickvännen Johanna, och hjälper till att förhoppningsvis "förvandla" våran källare :) Vi skall måla om alla tak, väggar, dörrar och golv. Tak, väggar och golv skall bli enhetligt vita, och golven mörkgrå. Nu ser det ut som f**n om man frågar mig, med olika färger lite här och var och det gillas inte. Längtar så tills vi kan inreda källaren helt, och få ett komplett gästrum/kontor och även en ny härlig tvättstuga. Mer skall göras där nere, men det är prio ett. Känner mig trött och hängig idag och blir galen över att det aldrig blir klart i vårt hus. Ja, jag vet att vi inte ens bott här i två månader än, men alla prylar driver mig till vansinne. Snart bränner jag upp alla prylar som inte används nu nu... Jäkel, vad gott det hade varit ;) Nej, jag är inte helt allvarlig, men lite...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

*skrattar & ler* En sak i taget, förstår att det är jobbigt innan allt är klart, men ta inte allt på en gång, både du & jag vet att det blir surt efter..



*Hoppas NI fick bra med hjälp, dessto roligare att vara flera, som hjälper till, går lite fortare & man spar den energi, som man måste ha till sig själv :-)



Kul att du är på G igen!

2011-05-27 @ 17:17:56
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback