Lyx

Nu har vi äntligen fått hit teknikern som vi anlitade. Han har installerat TV-jack här hemma, så ikväll kunde vi för första gången på mycket länge se på TV. Passar RÄTT bra när det är Grey´s ikväll :) Som jag har längtat efter TV:n. Och bredbandet med såklart, men där har vi ju ändå haft en mobilt. Inte världens snabbaste, men det är alltid något. Nu så skall jag bara njuta! I morgon är det jobb igen... KUL KUL :)

En STOR i kanten för att Telia så snabbt kunde skicka ut en tekniker som kunde hjälpa Oss. Att det kostar skjortan känns oviktigt just nu, men risken finns att jag ändrar mig på den fronten när fakturan kommer :S

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Härligt att ha TV:-) Jag är själv en TV tittare på kvällarna, så jag fattar..



Ha en bra dag på jobbet!

2011-05-12 @ 06:14:35
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback