Räkningar upp över öronen!

Hugaligen vad dom små liven kostar... Fick dagis/fritidsräkningen idag och den var på 3 192 kr (!!!). Jag höll på att skita ner mig när jag såg den, men det är tydligen bara att betala och se glad ut :/ Har ringt och dubbelkollat, och det är visst rätt som det står. Fy! Milla började ju i mitten på april månad så det är ju lite mer än 1 månad, men ändå... Usch usch usch vilken vidrig räkning!


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: LindaNoremalm

är det varje månad????????? fu bubblan isf. vi betalar 1230 eller nått sånt

2011-05-19 @ 14:42:33
Postat av: Gnistan

Oförutsedda utgifter är aldrig kul, jag fick en annan Inte så kul räkning, men det ordnar sig..



Kram önskar lycka till!

2011-05-21 @ 08:11:26
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Sara

Har de inte maxtaxa?

2011-05-21 @ 15:12:36
Postat av: Modern

Ja usch för räkningar! Något som ibland till och med gör att man blir på dåligt humör!

2011-05-27 @ 06:48:42
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback