Tjippiluran och gardiner

Hela källaren (nästan) blev så gott som rensad och skurad igår. Känner mig ungefär som en duracellkanin när jag sätter igång, och jag behöver nästan klubbas för att kunna sluta. Jobbiga jag med mina "egenheter". Men snyggt blir det :) Nu sitter jag hemma hos min Mammis och väntar på att våra gardiner skall bli klara. ÄNTLIGEN skall vi få upp gardiner hemma i vardagsrummet/matsalen ♥ Det blir vita lingardiner, som matchar till den nya vita hissgardinen som kom i samma paket, som sitter i köket nu. Det är likadant tyg som vi har på våra köksstolar. Kommer bli så himla fint! 

Jag frågade Mami om hon inte ville vara snäll och sy dom. Först tänkte vi köpa färdiga längder, men dom kostade 399 kr/styck och vi behövde fyra längder. Lite väl saftigt att betala 1600 spänn för gardiner till 1 rum tycker jag. INTE OK, tycker jag! Tur att jag har min fantastiska Mammis... TACK ♥


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Jaså vad det i källaren du var? :-)

Det är bra med mammor..



Kram

2011-05-15 @ 19:14:17
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback