Vision

Min vackra vän Therese skriver i sin blogg om hur gärna hon vill bli blond igen från sitt bruna, men hur rädd hon är att håret skall slitas/brännas av. Jag kan väl erkänna att dessa tankar även snurrar i mitt huvud. Jag gillar mina blonda slingor och tycker att dom livar upp hela håret. Men samtidigt så är det inte lätt att bli blond bara så där och mitt hår är jag rädd om kan jag lova. Älskar mitt hår... Oftast i alla fall!! ;) Annat var det förr, då kastade jag i både det ena än det andra i huvudet och det är väl ett under att jag ens har hår kvar på huvudet. Tjockt och rejält är det med =)

Men, för att hålla mig till ämnet då... Jag tänkte lägga i lite mer slingor. En gång till i alla fall, men sen får det vila ett tag tänkte jag så att det inte blir slitet. Jag har köpt mig ett silverschampoo som skall vara skonsamt för håret. Många silverschampoon sliter tydligen mycket på håret, men det skulle inte detta göra sa dom på Bellbox. Där hade dom ju hur många som helst, men säljaren rekomenderade detta...

 

It´s silver från VISION haircare. Har bara prövat det en gång så jag har inte sett så mycket resultat, men håret är väldigt mjukt i alla fall =) Och det gillar vi ju... ♥


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Charlotte

ok, ska hon bli blond rekomenderar jag att hon slingar upp det till ljusare, än att bara bleka hela håret!

men det bästa är att gå till frisören =)

har t.om skrivit ett inlägg om hur man kan göra på min blogg, som ALLTID funkar på mig- och även UTAN silver schampo =)



pöss

2009-11-10 @ 09:18:40
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/
Postat av: L

TACK för tipsen!! Pösss.

2009-11-11 @ 12:10:57
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback