Modefrågor

Beskriv din stil med 3 ord.
Min, min, min.

Vad innebär mode för dig?

Att uttrycka sig genom sina kläder.

Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?

VeroModa, Gina Tricot, H&M och Lindex.

Shoppar du second hand?

Nästan aldrig, men skulle gärna göra det om det fanns någon bra affär i närheten.

Vilken är din favoritdesigner?
Mig själv!!

Vad är din favorit i höst?

Skinnjackan, alla läckra hattar och scraves.

Hur mycket shoppar du för i månaden?

En del.

Dyraste plagget respektive billigaste?
Bra fråga, som jag tyvärr omöjjligen kan komma ihåg.

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Mycket mer ;)

Brukar du tröstshoppa?
Ibland!! Shoppa är ju en glädje i sig =)

Högklackat eller lågklackat?
Höga klackar är finast, men mina fossingar pallar inte allt för höga klackar. Aldrig över 10 cm.

Vilken är din drömväska?
Är besatt av väskor och köper det ofta. Drömväskan varierar alltså från dag till dag. Har massor!!

Vilket blir ditt nästa köp?
Skulle gärna vila ha ytterligare en skinnjacka, men ekonomin tillåter nog tyvärr inte det =(

Vilka är dina stilikoner?
Jag har inga direkta, tycker det är bäst att gå ifrån sin personliga stil och smak (Snor Novalies svar) 

Favoritplagg just nu?

Skinnjackan med luva. 

Favoritaccessoarer?
Hattar, mössor, kepsar, scarves, armband och ringar. Finns massor =)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Ja som sagt... En shoppingdag med dig är vad jag behöver!!! Själv har jag noll koll typ!

Kramis

2009-09-29 @ 13:45:01
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: L

Då är det precis vad du skall få tycker jag!! Vi får boka en date, så får det bli att shoppa till DIG!! =) Pösss min fina <3

2009-09-29 @ 13:53:03

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback