Hahaha... Klockrent!!

Idag vill jag ligga i en solstol på en altan och dricka vin, käka sockriga saker, bläddra igenom olika modemagasin och njuta av solen. 

Nu har jag ingen solstol på en altan (än), jag har inget vin, inga sockriga saker som jag kan proppa i mej, och inga nya modemagasin jag kan njuta mej igenom.
Life sucks.

Nu kommer mamma, senare blir det iaf sockriga saker jag ska proppa i mej!! Det ska jag lova, fuck dieter fuck smala människor. Gilla socker, dubbelhakor och bilringar hhaha. Gud mitt socker begär dödar mitt förnuft om att äta nyttigt".

Hahahaha... Snacka om att en viss fröken Kittelsen har tagit orden rätt ur munnen på mig... Precis så tänker jag ofta ofta ofta. Jag vill gärna äta nyttigt, träna en massa osv. Men sötsuget är helt enkelt för svårt att stå emot. Jag är en beroendemännika, I know. Gillar det inte, men sockret känns ändå som om det är ganska harmlöst?! Och det är ju bara sååå GOTT...


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anonym

haha. Ja du

2010-04-12 @ 21:43:45
Postat av: Kristina kittelsen

haha så sant ! fick mej en regäl påse lösgodis sen och en cola, satt gott i magen.

2010-04-13 @ 06:00:32
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback