Augustilycka

Augusti börjar gå mot sitt slut och med det ville jag bara säga att jag tycker att det har varit en fantastisk månad. Jag har haft min allra första semester någonsin. Har varit mycket ledigt och bara njutit. Har spenderat min tid, med de jag önskar helst, min familj, mina underbaraste vänner, släkt mm. De som ligger varmast och tryggast i mitt hjärta. Det finns däremot några som jag saknat något oändligt... Först och främst min baby Elton. Har förvisso hälsat på honom, men det gör ont i mig att inte får se honom hela tiden, hålla honom och snosa ner min näsa i hans ljuvliga lilla kropp och ha honom hos mig ♥ Min andra stora saknad är min underbara fina vän Lena Lj, som jag tyvärr inte kunnat se i sommar, mer än på kort :( Hoppas att det snart blir ändring på det!!



Nu när Augusti går mot sitt slut, så börjar även vardagen komma tillbaka mer och mer. Jag gillart faktiskt!! Mår mycket bättre av att ha rutiner runt mig. Då fungerar jag mycket bättre ;) Jag har fått lite ändringar i mitt schema med och jag måste nog säga att jag gillart. Har inte riktigt lite många dagar ledigt i streck, men jag har mindre arbetstillfällen utan att ha mindre timmar. I nästa vecka så skall jag bara jobba ett dygn, resten av tiden skall jag vara hemma och greja med mina inredningsprojekt som jag har på gång. Kommer bli grymt!! Sedan, i slutet av nästa vecka så skall jag iväg på en tripp, helt själv har jag bestämt, och det skall bli fantastiskt skönt!! *LÄNGTAR*

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback