Avskyr detta...

Idag är ingen dunderdag direkt för min yrsel har slagit till för fulla muggar och jag mår till och med rejält illa utav det :( Får egentligen skylla mig själv för jag tog inte min medicin igår, för jag kände mig så bra. Hoppades väl på ett mirakel att jag någongång skall slippa skiten, men det är nog kört. Måste göra något åt detta snabbt... Idag känner jag mig allmänt ostabil så istället för att lägga mig och sova så måste jag fixa yrseln och reda ut lite frågetecken som tynger mig. Ibland (läs: för det mesta) är jag en grubblare, och det är verkligen inte bra alls. Men som tur är det så finns det människor som kan ta ner mig på jorden och skaka om mig, när jag vill fly... 

Måste däremot fly en liten sväng idag, men jag kommer komma tillbaka om några timmar!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Linda

Har nog missat vad det är du medicineras mot? Vet ju att du led mycket av yrsel förut...



Hoppas det snart går över så inte hela dagen blir förstörd för dig!

Kram!

2010-08-26 @ 10:36:49
URL: http://lindakarlslind.blogg.se/
Postat av: Modern

Är yrseln spänningar från axlar nacke??

2010-08-26 @ 20:59:51
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

- Linda:



Yrseln är kvar och det verkar inte som om den kommer att försvinna tyvärr. Får nog dessvärre dras med den. Ingen läkare har lyckats komma på vad det beror på. Själv har jag mina aningar, men kan inte vara säker. Det började för 5 år sedan och håller i sig än.

2010-08-26 @ 21:21:27
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

- Maggan:



Nej, det är det inte. Yrseln har jag dagligen, men klarar mig hyfsat på medicinen. Hade dock hoppats på att jag kunde slippa den någon gång, men det verkar inte så. Läkarna är inte heller så taggade på att få reda på orsaken och tycker att jag skall vara glad att det inte är högt blt i stället. Men mitt låga (100/20) gör ju att jag svimmar och vissa gånger har jag slagit mig rätt rejält.

2010-08-26 @ 21:23:59
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback