Trött, men taggad.

Det har varit fullt upp hela dagen för mig idag, och jag har varit trött. Sov till och med middag i två timmar, medan Millis sov. Sedan åkte jag raka vägen till gymmet för att träna och spenderade några svettiga härliga timmar där med CT, powerwalk och slutligen BodyPump. Så jag förbrände nog i alla fall närmare 1000 kalorier :) Nu SKA jag komma igång med träningen!! 

IDA: Ringde dig för att se om du ville med och träna med mig. Vill JÄTTEGÄRNA dansa zumba med dig :) Vilka tider och vilka dagar finns det??

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anonym

Haha. Vad gullig du är ! :)



Det börjar ett nytt schema f r o m bästa vecka å då ska det vara zumba 3 dagar i veckan. Såg dock att det var Claudia som hade zumban på tis, å hon e inte bra. Hon kör salsa i 1 timme typ, vilket jag inte tycker e kul! :)



Kan ju se hur nästa vecka ser ut? Kul!!!!

Kram kram

2010-08-24 @ 22:38:51
Postat av: L

Jaaa, det låter kanon!! Glöm inte att hojta. Måndag eller tisdag vore kanon för min del om det går, för då har dom ju kidsclub. Har ju inte alltid nån som kan ta kidsen.

2010-08-25 @ 21:49:21
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback