Jag ser en kändis !!

Hahaha... Idag träffade jag för första gången min vän Linas syster när barnen och jag var och hälsade på Lina och hennes kids. Man märkte ju tydligt att de var systrar kan jag lova. Störtskön även hon :) Hon berättade för mig att hon suttit på sitt jobb för ett par veckor sedan och fått sett mig gåendes utan för fönstret och utbrister...

"TITTA... Jag ser en kändis!! Eller nej, det var visst Lena. Jag läser hennes blogg sörrni!!" 

Hahaha... Var det inte för gulligt, så säg?! ;)



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Haha. Jag har en kompis som var ute på kusten för många år sedan. In kommer en kvinna som hon tycker hon känner. Hej säger hon igenkännande och är nästan på väg fram.... Kvinnan hälsar också och helt plötsligt är det en massa typ säpoagenter runt dem. Det var Drottningen!!!! hahaha

2010-08-18 @ 08:38:24
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: lindanoremalm

om du menar josefine så har du träffat henne då vi var typ 13

2010-08-18 @ 15:08:40

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback