Våga eller inte våga...??

I vissa sammanhang är jag så himla feg. Innerst inne så är jag medveten om mitt eget värde, mina kunskaper och färdigheter etc. Men jag har inte världens bästa självkänsla alltid, och det är verkligen inte bra. Speciellt inte när beslut behöver fattas. Jag är bra på att fatta snabba och riktiga beslut, så länge de inte gäller mig själv personligen. Men just nu handlar det om mig själv. Det är ett avgörande beslut som ingen annan än jag själv kan ta, men jag är livrädd. I sådana situationer brukar jag bli helt passiv, men egentligen vill jag inte vara det just nu, för då sker ingen förändring. Gaaaah...!! Ryck upp dig nu  och visa lite stake Lena!! Skall jag våga, eller skall jag helt enkelt ha det som det är nu. Det är ju inte få skam det heller...?!


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

När man börjar fundera om man har det bra eller ej så brukar det vara något som INTE är helt bra. Gud så duktig jag lät för här har du en annan fegis...Tänk om man gjorde mer som man kände och som intuitionen sa en.

2010-08-04 @ 19:42:42
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: lindanoremalm

Jag har typ lite samma problem ibland. kyss

2010-08-04 @ 19:50:37

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback