Träna träna träna =)

Idag så har jag varit så grymt duktig skall Ni veta =) Klockan ringde klockan 06:30 idag, och jag förberedde inför skolan för mitt ansvarsbarn på jobbet innan jag körde iväg honom till skolan. Och när jag kom tillbaka därifrån så åkte jag raka vägen till gymmet och gymmade i 2 timmar. Det var så grymt skönt och jag kände verkligen att jag gjorde bra ifrån mig. Upplägget idag var att starta med 20 minuters konditionsträning CT:n, sedan 50 minuters styrka med maskiner och  sedan avslutade jag med 20 minuters löpning på bandet. Sweet ♥

 

Och egentligen skall jag väl inte berätta det här, men jag gör det ändå... När jag kom hem så väntade en semla på mig för barnen med två stora gelehjärtan på med. Och inte kunde jag ju motstå detta ;) Nu är det duschen sen tårtbakning.


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

då förstår jag att du vill höra vad jag ätit i helgen. choklad, chips, mer choklad =/

2010-02-15 @ 15:03:21

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback