Uppföljning: Das kula on the mage

Ni minns den där kulan som jag hade på magen, från min gamla piercing?! Så här ser det ut nu...


Jag lade ju ett litet snitt i den för ett tag sedan och tryckte ut brosket som fanns i kulan för att skiten inte försvann och jag vägrade att vänta på operationen. NU ser det rätt fint ut, fast det har blivit ett litet ärr. Funderar på om man kan tattuera bort det så man slipper se skiten?? Kan det fungera tror Ni?! Och i såfall VAD?? Har funderat länge och har bett min tattuerare att skissa lite på en tattuering som skall bygga ut min magtattoo och hoppas att det händer någonting snart. Skall ner och skynda på honom lite i veckan tänkte jag. Funderar på om en kvist eller något kan sticka ut ifrån min blivande och täcka över ärret kanske?? Vad tror Ni?? Vad skall jag bygga?? Överös mig med tips är Ni gulliga =) Behöver alla tips jag kan få!! Den skall vara rätt stor tror jag och "slingra" sig upp mot revbenen. Men motivet är ännu inte klart och jag börjar bli otålig. Vill gadda mig nuuu...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

ibland behöver man visa lite hud=)

2010-01-18 @ 20:45:46
Postat av: L

Mmm, så är det ;)

2010-01-18 @ 22:06:40
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback