Vill Ni veta??

Vill Ni veta vad jag gjorde direkt efter jobbet idag?? Jo, efter 50 timmars jobb så begav jag mig till gymmet. Det Ni ;) OK, det första jag gjorde var att hoppa i solariet, men ändå. Därefter blev det 30 minuter på crosstrainern, vilket betydde att jag blev av med 400 kalorier. Och sedan körde jag lite styrka på det med. Skönt!! Träffade Carro med, som jag inte sett på gubblänge och jäklar vilka muskler bruden hade. Är ihop med en muskelknutte och när hon träffade honom började hon träna en massa med. Grymt som fasen var det!! Och det var bara ett halvår sedan hon fick deras bebis och jag kan lova att det inte syndes ett spår efter den graviditeten. Skitfin var hon =)

Frugan ringde idag med och frågade om jag inte kunde hänka på pumpen 18:40, men tyvärr fick jag tacka nej. Hade gärna tränat mer idag men Skruttan var jättetrött verkligen och jag hade ingen barnvakt. Det finns ju på gymet, men jag vet inte riktigt om jag vägar lämna henne där?! Hade Ni vågat lämna en halvgalen 2-åring till okända barnvakter?? På gymet då såklart!! Så dom är ju anställda där, men ändå...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Linda

Fast jag tror inte dom tar emot 2-åringar. Måste nog vara minst 3 eller 4 år har jag för mig :)

2010-01-18 @ 19:56:23
Postat av: L

Jag har för mig att dom sa att det var för 1 ½ år och uppåt, men nu blev jag osäker bara för det så jag jag mailade dom och nu väntar på svar.

2010-01-18 @ 20:08:25
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Lena Ljungberg

Absolut hade jag lämnat lillfjant där. Om hon själv accepterar det förstås. Du är sååååå duktig min vän. Stolt över dig! Kram

2010-01-19 @ 10:09:34
URL: http://mammalenas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback