Hello

Nu är jag här igen :) Tyvärr inte från min dator, men den kommer hem i morgon, lagad, härlig och fri från virus... TACK fina R!! Skall bli sååå underbart att få hem min skönhet igen... Som jag har längtat ♥ Jag ser att jag har fått en del kommentarer i bloggen, och ser även att det gått lite vilt till. Vet inte riktigt vad jag skall säga om det hela faktiskt...?! Förstår faktiskt vad flera utav Er menar, och säger inte vad som är varken rätt eller fel... Men "OMG Lena, vad är det för vänner du har egentligen?" - Nu är det så att jag har ganska många besökare som läser min blogg varje dag, tresiffrigt, och jag kan omöjligen vare sig känna eller vara vän med alla. Men det hör inte hit... Frågan är hur 17 jag hamnade i skottlinjen när jag bara la ut en bild på mina heta klor?! Och varför säga massa negativt hela tiden?? Jag anser att ALLA har rätt att skriva vad dom VILL på en offentlig blogg, och det var inte längesen det var REJÄLA personangrepp från andra håll... Så är det tyvärr i bland i den offentliga världen. Synd bara att människor inte bara kan glädjas åt varandra i stället för att hävda sig och kasta en massa skit åt höger och vänster. Det finns allt för mycket avundsjuka och missundsamhet i vår värld.   

OAVSETT VAD så tycker i alla fall JAG att MINA naglar är skitsnygga, och jag gjorde dom för MIN skull, ingen annans. Så vad JAG tycker om dom är det viktigaste ♥ Så det så!! TACK för alla fina komplimanger babes... (För att förtydliga lite ;))

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: novalie

Oj va det hetta till om naglarna ;) självklart får alla tycka som dom själva vill men huvudsaken är ju att du trivs med naglarna och känner dej fin eller hur =)

Jag tycker det e riktigt najs å börjar bli en aning sugen på att bygga upp mina igen även fast jag kan få långa å snygga naglar naturligt men tyvärr så pallar ju ens egna naglar inte riktigt med allt man utsätter dem för =(

tråkigt nog så blir dom ganska förstörda efter akrylen men som sagt det e snyggt som fan med tippar ;)

2010-07-21 @ 22:02:51
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: L

TACK!! Jag är grymt nöjd =) Och ens egna pallar ju inte riktigt lika mycket som med akryl och jag tycker det är skitläckert. Men gillar mest franska. Är inte så mycket för att "pynta" för mycket ;) Kramen.

2010-07-21 @ 22:05:59
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: madde

Detta är verkligen det sista jag säger i ärendet;)!

Fast i den andra situationen, så vågade man stå för det man sa, även om vi höll en låg nivå då, så visste alla vilka som sa vad!

Denna gång är det någon som anonymt (eller ja, inte längre), anser att dom kan slänga ur sig vad dom vill!

Det är ju inte min grej att outa personen som inte vågar stå för det dom skriver, denne vet ju själv hur bortgjord denne nu är!



Sen var det väl ingen som sa att dina naglar var fula Lena?

Jag vet hur Lotta menade, och hon har aldrig gillat "fejknaglar", eftersom hon själv alltd haft naturliga långa naglar. Det hon skrev missuppfattades av "Lisa" som går till attack, om någon skulle gått till attack så borde det ju isåfall varit du inte "Lisa fisa";)!



Men men, de där får ni ta själva! Har lagt mig i tillräckligt nu! Vet bara att Lotta inte menade det så som det uppfattades!



Gonatt

2010-07-21 @ 22:14:53
URL: http://thisisourlifestory.blogspot.com
Postat av: L

- Madde:



Som sagt... Det är upp till var och en att tycka och tänka som dom vill. Inhgen har sagt att dom är fula, men skulle någon tycka det så är ju det OK. Då kan jum "dom" (om det nu finns några ;)) vara glada över att dom sitter på mig och inte dom ;)



NATTI :)

2010-07-21 @ 22:22:48
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: novalie

Precis det är ju en smak sak vad man gillar eller inte men att gå på å säga att nån har ful näsa osv tyckte jag var att gå lite för långt..

Jag tycker det e najs som fan me akryl naglar men fattar precis vad Lotta menar, det är verkligen inte samma känsla med akrylen som ens äkta, tråkigt bara att ens äkta inte pallar allt bara=(

jag e fortfarande sugen som faan hahah men frågan är ju om man ska ha råd och tid med att fixa med dom =(

2010-07-21 @ 22:33:24
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Papadopoulos

Snyggve! Har sån lust att göra naglar igen, älskar det. Så tråkigt med mina korta stumpar, haha. Jobbar du för fullt eller har du kanske tid över för en the någon dag? Köss på dig

2010-07-21 @ 22:42:43
URL: http://papadopoulos.blogg.se/
Postat av: L

- Nova:



I lööööv akryl och tycker det är riktigt hett. Vill du kan jag boka en tid åt dig. Hon är precis nyutbildad nagelteknolog (?) och tar 250 kronor. Har studion hemma i sin villa =)

2010-07-21 @ 23:04:44
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

- Papadopoulos:



Thanks babe ;) Har alltid tid för dig :) Men har ny lur så du måste skicka ditt nummer. Alla mina är borta :/

2010-07-21 @ 23:05:44
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: charlotte

Men man ska väl hålla sig till ämnet också Lena, och i detta fallet var ämnet naglar, inte personliga utseendemässiga åsikter där vi ska klanka ner på varandra om hurvida vi tycker där?!Eller misssuppfattade jag nu?



Klart man ska få tycka som man vill, det gjorde ju jag, jag tycker ju att när man målar naturligt långa naglar så är det finare än med acryl, men sa inget om att dina skulle vara fula?och jag har själv lätt för att få dem långa på egen hand..de vet de flesta som känner mig..



Så tjejen läser ganska dåligt tycker jag, om inte hittar på mellan raderna..



Men jag höll mig ju till ämnet om naglar jag skrev ju inte något om hurvida jag tycker att människor ser ut här på bloggen..

men men vissa mår så dåligt i sig själva att de ska försöka klanka ner på annat sätt, men sorry jag tar tyvärr inte åt mig.

Jag vet att jag ser bra ut, och vet att de flesta tycker de med, inte "lisa" då då..men men vem är hon?

Och ang min näsa haha jag döör..jag är blatte och blattar har stora näsor =) hahaha...stackars stackars tjej..



jag är ledsen men tyvärr du kan inte hitta något att trycka på hos mig!

Jag är för trygg i mig själv, jag har ett stort självförtroende, jag har ett stabilt liv, människor runt mig som älskar mig, ett stabilt jobb/familj/hem och mest av allt jag ÄLSKAR mig själv!



Tack för de sista orden, för de var de sista från mig här inne ialf!

2010-07-22 @ 09:09:44
URL: http://mylifecharlotte.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback