Trodde jag hade huvudrollen...

Tänk om jag själv kunde få bestämma över vad JAG skall göra, och vilka människor JAG vill ha runt mig i mitt eget liv. Jag trodde att JAG hade huvudrollen, men ack vad jag bedrog mig tydligen. Låt mig bara vara... Snälla!! Orkar inte hur mycket som helst. Vem är du att bestämma vilka vänner jag skall ha i mitt liv. Är det rätt att skrämma bort människor ur någons liv??

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: athina

håller med...varför kan folk inte låta en vara ifred?? Ingen orkar hur mycket som helst, tänk på det...KRAM!

2010-07-28 @ 21:36:34
Postat av: Rolf S

Klart att du har huvudrollen, det kan bara kännas lite jobbigt då och då, det jobbiga är inte att kracha, det jobbiga är oftas att klättra tillbaka, men med lite stöd från omgivningen brukar det ofta gå rätt så hyfsat, om du bara visste hur ofta jag har klättrat i mitt liv, men jag är fortfarande lika jäkla naiv och blåögd trots detta.

2010-07-28 @ 22:16:54
Postat av: Lina

KLart att det är du som bestämmer, bry dig inte om sånt folk! KRAM!

2010-07-29 @ 11:07:12
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Modern

Det finns alltid folk som inte tycker som en annan och folk som retar sej på allt. En del av att ha huvudrollen i sitt liv är nog att när man känner att de här människorna kan jag vara utan så får man ta bort dem men det är inte enkelt alltid.

2010-07-29 @ 23:51:57
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback