Strålande sol och ny frisyr

Utanför fönstret så är det strålande sol. Jag jobbar och fick vakna upp lugnt och skönt i morse. Tidigt är det ju alltid, men alla barnen/ungdomarna var så lugna och harmoniska. Härligt att se!! Vi har redan hunnit med en hel del idag, och mer skall det bli =) För övrigt så fick jag klippa mig igår. Sååå härligt!! Det var typ 8-9 månader sedan sist. En kollega var frisör innan hon skola om sig. Kanon för min del!! Det blev grymt läckert och numera har jag även lugg!! Bild kommer när jag får tag i kamera... Tills vidare får Ni en bild på Brittan, som på denna bilden har liknande frisyr som jag. Dessvärre är mitt hår inte lika läckert blont, men det kanske kommer om jag har tur ;)


Bildkälla: http://www.hemmy.net/images/arts/britneyspearsglamour02.jpg

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anonym

hahah roligt, du gjorde en Lotta och slängde in en bild på kändisen med frisyren istället för dig sj.. =)

väntar spänt!

2010-03-13 @ 18:46:12

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback