Tralla la la la la la...

Detta har varit en superdag, men huvudet ville egentligen vilat istället. Dunderskalle har jag, men lika glad är jag ändå. Nästan i alla fall ;) Efter jobbet i morse så lade jag mig i solariet i 15 minuter, sedan körde jag två timmar i gymmet. Härligt!! Men jag var grymt nöjd efteråt... Fick mig en rejäl genomkörare i hela kroppen. Härligt som attans att känna svetten rinna för det vildaste =) Jag pratade med Marcus med, ägaren, och har är den som kör cirkelträningen. Han tyckte att jag skulle komma och pröva. 45 sekunder på varje station kör man stenhårt genom hela passet. Han sa att man får grym träningsvärk och det verkligen kör igenom, men att det var bra träning. Man jobbar inte med en massa vikter utan använder sig av sin egen kroppsvikt. KUL som bara den verkar det vara så jag skall försöka få in det någon dag!!



Idag så körde jag först 20 minuter CT (265 Kcal), 30 minuter styrka, 20 minuter cardio (255 Kcal), 15 minuter styrka, 20 minuter WL (200 Kcal). Göttans =)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anna

Duktigt!!! Jag ska dit nu o köra lite Box :)

2010-03-03 @ 16:30:24
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback