Idag så kom jag hem

Med världens bästa hjälpmedel... Den oerhört underskattade almanackan. Skulle vara helt lost utan den, och får verkligen panik när jag någon gång (väldigt sällan för den har jag stenkoll på) tappar bort den. Den som inte står i almanackan, det existerar inte. Den jag köpte idag kan man göra personlig, unik och speciell, precis som jag. Och jag har pimpat den på mitt eget lilla vis, och gjort den till MIN. Inte nog med det, så fick jag tag i en penna med, i stil á la Lena, som det till och med stod mitt namn på. Marvelous ♥ 





Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Nina

Sån kalender har jag oxå ;) Tredje som jag har med egen design :) Love it <3 Pöss på dig

2010-11-23 @ 19:54:40
Postat av: Modern

Gillar kalendrar! lite av ett måste!

2010-11-23 @ 22:02:59
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback