Smart... Vissa saker får man bara inte glömma !!

Lena har glömt en rätt viktig liten detalj som borde ha funnits med i almanackan, men som inte gjorde det. Lena har helt sonika GLÖMT att besikta bilen... Och vad händer då?? - Jo, man får körförbud!! Och när man ringer bilprovningen klockan 06:00 i morse och frågar om hjälp så säger dom att jag kan få den första tiden som finns. Bra tänker jag, men så säger dom att det är den 21 november (!!!!). Hur fasen skall detta gå... Fanns ingen tid i vare sig Uddevalla, Trollhättan, Vänersborg, Strömstad eller Lysekil... Kul kul kul... - NOT!! Men eftersom jag överträffar mig själv ibland, och i alla fall har lite celler bland dammet, så har jag lyckats frakta caren till en helt annan stad än dom som ligger nära, och dom skall besikta min bil på måndag :) JIPPI!!!  


Pic

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback