Kom ner, kom ner, kom ner...

Fattar du inte att du är helt slut och behöver sova?? När jag jobbat natten, och haft fullt upp hela dagen efter och inte sovit, och bara kört på i racer. Ja, då blir det inte alltid speciellt bra. Eller ja, bra och bra... ?? Jag blir som en duracelkanin som går på något ungefär. Har ju svårt att varva ner i vanliga fall, men det är inget emot vad jag har när jag är övertrött och spinner på som om det gällde livet. Ögonen går i kors, och vad gör Lena då...?? -Jo, hon får för sig att börja damma lite, och flytta om lite inredning som inte står helt korrekt. Detaljer är ju oerhört viktigt, för annars sabbas ju hela helheten. Blir så trött på mig själv när jag blir så "hög" (nej, inga droger om någon trodde det, jag bara är sån...). Jag är ju nästan jämt relativt "hög", men när jag går på sparlåga och försöker hinna med 58 saker bara för att jag har taskigt tidsperspektiv, blir det ännu värre. Jag måste lära mig att slappna av på något sätt, även när kroppen inte vill, för jag tror att jag behöver det. Kan kan ju inte vara på 10 olika ställen samtidigt. Kanske dags att försöka få in det?? Men det är inte alltid så lätt med detta eviga pirr i kroppen... Funderar ibland över hur jag hade varit om jag inte hade det?? Men den tanken slår jag ofta bort lika fort. För i så fall skulle det ju antagligen inte vara jag. Och jag duger rätt bra precis som jag är. Jag är unik må hända, men det är det bra att vara. 

Och som en vacker själ brukar säga till mig om mina små egenheter... Det ingår i min charm ♥ Nu skall jag försöka tvinga denna trötta kroppen till sängen, så kanske jag somnar till slut. Natti mina trogna läsare... *FRID och KÄRLEK*

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: charlotte

hej du..har en fråga,en vän till mig funderar på att läsa till beteendevetare, och hon undrar vad som krävs, vilka studier osv.Hur gick du tillväga?

frågar dig eftersom du är detta =)

läste du kurser kring detta eller en hel utbildning i x antal år, vilken isåfall osv?

Eller hur kan hon göra, hon har nu barn&fritidsprogrammet fr gymnasiet som utbildn. och andra kurser..tacksam för svar =)

/Lotta

2010-09-17 @ 08:52:07
URL: http://extraordinarycharlotte.blogg.se/
Postat av: L

Svarar dig i ett eget inlägg i stället. Blir så långt...

2010-09-17 @ 11:35:58
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback