Moget beslut

Just nu så städar jag här hemma och det är så befriande :) Är lite väl exalterad idag, och det kan man tro bara är positivt, men så är inte fallet. Dom som verkligen känner mig vet hur det kan bli då, så jag tog ett beslut idag. Ett moget sådant, om Ni frågar mig. Det blev en tur till TORP och det blev en rätt dyr resa. Och det har varit lite många sådana det senaste...:S Missförstå mig inte nu, jag mår fantastiskt bra, men jag handlar lite väl mycket när jag är väldigt exalterad. Jag valde ordet exalterad just nu, för jag vill inte gå in på det djupare just nu. Har inte riktigt tid med det, för jag måste fortsätta med städningen. 

Sååå, var det det där med att hålla tråden då... Mitt mogna beslut var att ge mitt kontokort till mina päron idag. I alla fall i en vecka lite drygt tänkte jag, för sen behöver jag det ;) Och nej, jag handlar ALDRIG för mer pengar än jag har. Har heller inga skulder, och svälter inte mina barn. Dom har allt dom önskar sig och mer därtill. Men saken är den att jag borde spara lite i stället för att bara slösa slösa slösa... Jag behöver inte köpa nya kläder för flera tusentals kronor varje månad. Och jag har inredningsprylar som jag knappt vet var jag skall ställa. Men nu jäklar skall jag försöka hejda mig lite. Och bara handla det som jag verkligen behöver. Och egentligen behöver jag inte någonting just nu, för jag har allt jag önskar och behöver ♥ Nu måste jag bara ta tag i en av mina mindre trevliga små egenheter, dvs mitt gigantiska shoppingbehov. 

Jag tänker INTE att lämna tillbaka det jag köpte idag, för det satt klockrent på denna donnan ;) Men sen så... Efter detta skall jag hejda mig lite. Ett tag i alla fall... Pics på köpen kommer sen!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Den andra Lena L

Moget! Jag är stolt över dig. Och saknar dig gör jag med.

2010-09-23 @ 20:48:02
URL: http://www.mammalenas.wordpress.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback