Bakslag :(

Ont som fasen har jag nu, och kan knappt stå upprätt. Andreas har beordrat sängläge nu, för igår var jag alldeles för aktiv. Det får jag äta upp idag, och det spränger och krampar rejält. Jag som hade tänkt gå tillbaka och jobba kanske på tisdag eller onsdag i alla fall. Jag antar att jag helt enkelt får vila sjukskrivningen ut, för detta går inte. Jag måste bli bra, och idag har jag varit grinfärdig av smärta flera gånger :(

*Lite vissen...*

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ta det nu lugnt och var hemma den tid du får.

2011-04-17 @ 22:21:30
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Jag håller med föregående talare..

Va hemma & sluta kämpa med din envishet, du klarar inte allt, även om du vill..



Kramar om!

2011-04-18 @ 07:19:07
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: theres

även en stålkvinna som du stumpan måste vila. så se till att följa din underbara mans beodring och vila nu.

2011-04-18 @ 12:21:08

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback